Ikona

Výsledky vyhľadávania


| Do košíka | Počet záznamov na stránku:
Všeobecný ISBD náhľad

Základy marketingovej komunikácie / Helena Labská, Mária Tajtáková, Miroslav Foret. - 1. vyd. - Žilina : Bratislava : EUROKÓDEX, s.r.o. : Bratislavská vysoká škola práva, 2009. - 232 s. ; 25 cm. - ISBN 978-80-89447-11-4.

marketingová komunikácia, komunikácia, reklama, médiá (styk s verejnosťou, Public relations), osobný predaj, event marketing, učebnice vysokých škôl

Labská, Helena
Tajtáková, Mária
Foret, Miroslav

Pozícia referenta a jej význam v cestovnej kancelárii / Miriama Gažíková ; Oponent Jana Hučková ; Školiteľ Marcel Mudrák. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2012. - 83 s. ; 30 cm

Plný text
Príloha.

referent predaja, klient v cestovnom ruchu, osobný predaj, predajné techniky, cestovné kancelárie, manažérska psychológia, cestovná kancelária Happy Travel (Nitra, Slovensko), diplomové práce

Gažíková, Miriama

Návrh a implementácia stratégie osobného predaja / Eva Droppová ; Školiteľ Milan Džupina. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2011. - 48 s. ; 30 cm

Plný text.

Osobný predaj, Predajcovia, Proces osobného predaja, Motivácia, marketing (organizácia), bakalárske práce

Droppová, Eva

N/A
Hodnotenie efektivity osobného predaja vo farmaceutickom priemysle / Adam Mikuláš ; Oponent Györgyi Janková, Školiteľ Milan Džupina. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2017. - 63 s. : DVD ; 30 cm

Plný text.

farmaceutický priemysel, predaj, osobný predaj, stratégie, marketing, pharmaceutical industry, sales, personal selling, strategy, marketing, farmaceutický priemysel, efektivita, predaj (marketing), osobný predaj, diplomové práce

Mikuláš, Adam